IT üzemeltetés
A Brightdea Solutions üzemeltetési megoldásai a KKV-k részére olyan menedzselt informatikai megoldást nyújt, amelyet kifejezetten a kis- és középvállalatok számára - opcionális SOC szolgáltatással kiegészítve - alakított ki.

Üzletfolytonosság és innováció

Az üzemeltetési és egyéb IT tevékenységüket kiszervező vállalatok amellett mentesülhetnek az IT szervezeteket terhelő alapfeladatok közvetlen terhei alól, hogy végfelhasználóik megfelelő eszközökkel és információval való ellátásának színvonala is javul.

  • Szerverhosting – Önnek nem kell beruháznia szerverszoba kialakításra. Szakembereink és partnereink segítségével akár a teljes informatikai infrastruktúrát vagy csak a kritikus rendszereket a biztonsági elvárásoknak megfelelő üzemeltetési környezetben tudjuk biztosítani.

  • Szerverüzemeltetés, távfelügyelet – Önnek nem kell rendszergazdát alkalmazni. Folyamatos oktatásokban részesíteni, a rendszergazda helyettesítését megoldani. Egyéni igények szerint kialakított szolgáltatási megállapodások (SLA-k) alapján biztosítjuk Önnek az üzleti folyamatai kiszolgálásához szükséges szerverek biztonságos üzemeltetését, távfelügyeletét és az esetlegesen fellépő hibajavítási tevékenységeket.

  • Hálózati infrastruktúra üzemeltetés – Napjainkban az online jelenlét minden Vállalat számára elengedhetetlen, azonban mindez rengeteg információbiztonsági területen jelentkező problémát is felvet. Az internet irányából érkező támadások elleni védelem, a belső hálózaton az adatok védelme, a munkatársak közös munkájának támogatása. Az igényekhez igazodó és biztonságos módon kialakított hálózati infrastruktúra segítségével lehetséges. Társaságunk szakértői a hálózattervezési feladatoktól kezdődően, egészen a hálózati infrastruktúra egyes elemeinek (tűzfal üzemeltetés, routerek, internetkapcsolat biztosítása, belső hálózati szolgáltatások kialakítása, stb.) üzemeltetési és hibajavítási feladatait képesek végrehajtani.

  • Irodai munkaállomások üzemeltetése – A felhasználói élmény és elégedettség az egyes munkavállalók számára kiosztott munkaállomások, laptopok jó és biztonságos működésén múlik. Szakértő munkatársaink több 10 éves tapasztalata és folyamatos képzése az Ön számára is garanciát jelent a felhasználói munkaállomások, laptopok stabil működéséhez és az esetleg fellépő hibák esetén a hibaelhárítás mielőbbi és szakszerű elvégzéséhez.

Napjaink gazdasági környezete, a munkavállalók mobilitása, a földrajzi távolságok, a rugalmasan alakítható és menedzselhető szervezetek mind hatékonyan és egyszerűen működtethető a csoportmunkát támogató eszközökkel valósíthatók meg. Társaságunk az Önök üzleti folyamataihoz és igényeihez igazított csoportmunka támogató rendszerek tervezését, bevezetését és üzemeltetést képes végrehajtani.

 

Csoportmunka támogatás területén Társaságunk szakértői kiemelt termék ismerettel rendelkeznek a fájlmegosztás, chat rendszerek, dokumentumkezelés és megosztás területén alkalmazható rendszerek tekintetében és számos bevezetési feladat során szerzett tapasztalatuk segíti az Ön szervezetét is a gördülékeny bevezetésben, alkalmazásban.

Az online jelenlét központi eleme a Társaságok által üzemeltetett weboldal, melyet általában minden, a Társasággal kapcsolatba kerülő ügyfél, munkavállaló és partner számára információt szolgáltat. A webes megjelenés azonban számos veszélyt is rejt magában.

 

A webszerverek üzemeltetése, a weboldalakat kiszolgáló keretrendszerek naprakészen tartása, a weboldalak megjelenését kiszolgáló alkalmazások folyamatos frissítése, a weboldalak és webalkalmazások védelme nagy mértékű tapasztalatot és folyamatosan karbantartott tudást igényel e rendszerek üzemeltetőitől. Társaságunk üzemeltetési területének szakértői készséggel állnak rendelkezésükre az online jelenlét biztonságos megvalósításához és a folyamatos üzemeltetési feladatok végrehajtása során.

A technikai és/vagy a kiberbűnözésből eredő problémák egyharmada már okozott válságot.

Általában vészhelyzetekben derül ki, hogy pontosan mit érnek a korábbi tervek az "éles helyzetben". Reagálás esetén elsődlegesen a terveket megpróbáljuk alkalmazni és bizony sok vezetői döntést, azonnali intézkedést kell meghozni. Egy vállalkozás esetében a reagálás kritikus pont, mely a jövő kimenetelét nagyban befolyásolja.

A szenzitív adatokat is kezelő, hardver- illetve szoftver környezettel dolgozó munkáltatók esetén, ahol különbséget kell tenni a jogosultság szintek között a külsős munkavállalók és az igényelt hozzáférések napról napra vagy hétről hétre is módosulhatnak. Otthoni munkavégzés esetén ezek a módosulások a pénzügyi költségeket jelentősen befolyásolhatják.

Saját tapasztalatunk az, hogy a jelenlegi vészhelyzet és távoli működés során (melyre a Társaságok nagy számban állnak át) a Vállalatok tiszta és átlátható folyamat alapú működése, az egyes folyamatok priorizálása és a kritikus/ kiemelt informatikai rendszerek kiemelt támogatása már elengedhetetlen.

Egyre nagyobb mértékű a kiszervezett tevékenységekre történő támaszkodás. Ezért megszűnt a kizárólag belső szervezeti egységeket magában foglaló biztonsági zóna. Az otthoni munkavégzés elrendelésével a munkáltatóknak érdemes figyelni az információ- és adatvédelmi utasítások kidolgozására is, amelyek a segítségével folyamatos és egységes szabályozást biztosítanak a hálózati, felhőalapú és mobileszközök felhasználóinak a vészhelyzet elhárulta után is.

Az információ- és adatvédelmi szempontok betartása véleményünk szerint kiemelten fontos, azonban ha ezek definiálása nem történt meg eddig, a mostani gyors reagálás során nem biztos, hogy a legfontosabb szempontként érvényesül. Speciális helyzetek esetében az ilyenkor alkalmazott eljárások során az IT biztonsági szint csökkenhet, ezért kiemelten fontos a szervezetek és a munkavállalók tudatossági szintjének maximalizálása a lehetőségekhez képest. Ennek eredményeképpen elkerülhetővé válhatnak az adott szervezet teljes IT rendszerére veszélyt jelentő támadások.

A Brightdea Solutions megoldása

Az IT infrastruktúra, az alkalmazások, vagy akár a teljes IT folyamatos üzemeltetésével kapcsolatos tevékenységek alól felszabadulva a vállalat a profitot hozó alaptevékenységekre koncentrálhat, és így hatékonyabban gazdálkodhat erőforrásaival. Teheti ezt annak biztos tudatában, hogy informatikai rendszereinek az üzemeltetése szakértő kezekben van és pontosan meghatározott szolgáltatási szinteken nyugszik.

A vállalkozások számára azonban az is kiemelten fontos, hogy rendelkezzenek biztonsági megoldással, mert a kialakult vészhelyzet miatt a cégek nagy százaléka rengeteg veszteséget fog elkönyvelni az év végéig, ha a működését nem optimalizálja.

Tegyen lépéseket, hogy a folyamatos működés biztosításáért.  Munkatársaink állnak az Ön rendelkezésére – akár #modernworkplace eszközökön keresztül is.

Stratégia, biztonság, Működés optimalizálás, Digitális Stratégia, Digitális Transzformáció, Brightdea Solutions Kft. - Digitális transzformáció - Információbiztonság
Üzletmenet-folytonosság menedzsment

Miben segíthetünk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Elérhetőség

Feliratkozás hírlevelünkre:

Copyright © 2020 Brightdea Solutions